Contact
Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om u te assisteren en uw vragen te beantwoorden. We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren, zodat u snel de informatie krijgt die u nodig heeft.
Onze klantenservice tijden
Houd er rekening mee dat onze klantenservice beschikbaar is van maandag t/m vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur. Mails die gestuurd zijn in het weekend worden maandag of dinsdag beantwoord.
Veelgestelde vragen
Als u op zoek bent naar snelle antwoorden, bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Hier vind u nuttige informatie over onze producten, bestelprocessen, verzending en retourneren.
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zeker! Je kunt je bestelling bijhouden op onze trackingpagina met je e-mailadres en bestelnummer.
Dit stelt je in staat om de voortgang van je bestelling te volgen en te zien waar deze zich bevindt tijdens het verzendproces.
Waarom staat mijn pakketje stil in de track & trace pagina?
Tijdens drukke periodes kan het zijn de pakketjes enkele dagen in de wacht staan bij het centrale depot van de bezorgdiensten om opgehaald en verzonden te worden. Het kan daarom zijn dat uw pakketje enige tijd stil staat op onze trackingpagina.
Het is belangrijk te benadrukken dat we slechts beperkte controle hebben over het verzendproces bij de bezorgdiensten en dat het exacte tijdstip van bezorging buiten onze invloed ligt.
We willen u verzekeren dat uw bestelling bezorgd wordt, en we waarderen uw geduld in deze drukke periode.
Heb je na 20 werkdagen je bestelling niet binnen? Neem dan contact met ons op.
Wat is het retourbeleid van Flitsa?
We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, kun je binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons opnemen voor retourinstructies. Zorg ervoor dat het product in originele staat is en in de originele verpakking wordt geretourneerd.
Meer informatie over ons retourbeleid
Wat is de levertijd voor mijn bestelling?
Omdat we direct vanaf onze partners verzenden met magazijnen over heel de wereld, hebben we een gemiddelde levertijd van 7 - 20 werkdagen. In de meeste gevallen heeft u het pakketje binnen een week in huis. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u aankomt.
Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat pakketjes enkele dagen in de wacht staan bij het centrale depot van de bezorgdiensten om opgehaald en verzonden te worden. Hierdoor hanteren wij een uitloop tot 20 dagen.
Het is van belang te benadrukken dat wij slechts beperkte controle hebben over het verzendproces bij de bezorgdiensten en dat het exacte tijdstip van bezorging buiten onze invloed ligt. Wij verzekeren u dat uw bestelling bezorgd zal worden en wij waarderen uw geduld, met name in drukke periodes.
Onze belofte: Levering is altijd 100% gegarandeerd, zonder enige twijfel. Mocht u specifieke vragen hebben over uw bestelling, dan staan wij tot uw beschikking om u verder te assisteren.